Reklamacije

Reklamacije

 

Odustajanje od primljenog paketa

U slučaju da kupac odustane od dobijenog paketa, isti može da vrati u roku od 14 dana i to na sledeći način:
1. Neophodno je da se da nam se kupac javi (telefonom ili e-mailom) i obavesti nas o odustajanju. Tada se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
2. Kurir kurirske službe BEX ili AKS u roku od 1-3 radna dana (osim ako se sa kupcem ne dogovori drugačije) dolazi na adresu kupca kako bi preuzeo paket. Ako mu kurir sam ne da potvrdu o preuzimanju paketa, kupac je može zatražiti i može odbiti da preda paket ako kurir iz nekog razloga nije u prilici da mu izda potvrdu.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je sa proizvodom sve u redu, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od 7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio sam kupac umanjen za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa. Artkli od kojih kupac odustaje moraju biti upravo onakvi kakve ih je kupac dobio: nekorišćeni, neoštećeni i neotpakovani iz originalne ambalaže u kojoj se nalaze. Prilikom vraćanja, kupac uz proizvod šalje i račun koji je dobio u kesi kurirske službe u kojoj je bio spakovan i sam proizvod.
Reklamacija
U slučaju da kupac dobije proizvod koji je oštećen ili koji ne funkcioniše ispravno, potrebno je da nas odmah pri otvaranju paketa o tome obavesti.

 

Procedura reklamacije:

1. Neophodno je da se da nam se kupac javi (telefonom ili e-mailom zahteva reklamaciju) i obavesti nas o nesaobraznosti proizvoda. Tada se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
2. Kurir kurirske službe BEX ili AKS u roku od 1-3 radna dana (osim ako se sa kupcem ne dogovori drugačije) dolazi na adresu kupca kako bi preuzeo paket. Ako mu kurir sam ne da potvrdu o preuzimanju paketa, kupac je može zatražiti i može odbiti da preda paket ako kurir iz nekog razloga nije u prilici da mu izda potvrdu.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je proizvod zaista neispravan/oštećen kako je kupac naglasio prilikom kontakta, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od 7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio sam kupac umanjen za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa.
Kupac umesto povrata sredstava može izabrati i da neispravan/oštećen proizvod zameni za isti ispravan ili za neki drugi proizvod. Ako je zamenski proizvod skuplji od prvobitno poručenog, kupac je dužan da plati razliku. Ako je zamenski proizvod jeftiniji, mi kao prodavac vraćamo razliku uplatom na tekući račun kupca.

 

Podaci koje je potrebno dostaviti prilikom ulaganja reklamacije putem e-maila:

1. Ime i prezime kupca
2. Broj računa (broj u gornjem levom uglu računa)
3. Datum poručivanja
4. Naziv poručenog proizvoda
5. Razlog reklamacije

Za nesaobraznost robe ProMetz odgovara u roku od maksimalno 6 meseci od datuma kupovine proizvoda. Kupac nema pravo na reklamaciju u slučaju neadekvatnog rukovanja proizvodom, kao ni usled fizičkih oštećenja proizvoda.